Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Mivel a Van Megoldás csapata kiemelt figyelmet fordít Ügyfelei hosszú távú, magas színvonalú kiszolgálására, szeretnénk megerősíteni, hogy a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében érvényes szerződésekkel kapcsolatban, a Van Megoldás munkatársai szívesen állnak rendelkezésére telefonon, írásban és személyesen egyaránt.

Elérhetőségeink:

Postacím: 7623 Pécs, Madách Imre utca 9/A 1/6
Telefonszám: +36 30 605 5067
Email cím: info@van-megoldas.hu
Weboldal: www.van-megoldas.hu

Dokumentumok:

A Magyar Nemzeti Bank (korábban: Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) weboldalán megtalálható panaszokra, beadványokra vonatkozó hasznos információkat itt találsz:

www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz#mit-tegyunk-ha-penzugyi-panaszunk-van

Lehetőséget biztosítunk arra, hogy írásbeli panaszodhoz a Magyar Nemzeti Bank (korábban: Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) formanyomtatványát használd, melyet itt érhetsz el:

www.mnb.hu/letoltes/fogyasztoi-panasz-szolgaltatonak-3

 A Van Megoldás csapata - a Magyar Nemzeti Bank fogyasztói panaszkezelésről szóló rendeletének 2014. augusztus 1-jétől hatályos módosításának megfelelően - közzéteszi az elutasított panasszal kapcsolatos további fogyasztói kérelmek benyújtásához szükséges formanyomtatványokat, melyek a következők:

  • Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez

  • Fogyasztói kérelem a Magyar Nemzeti Bankhoz

A szóban forgó dokumentumokat a Van Megoldás csapata a fogyasztó kérésére és igénye szerint elektronikusan vagy postai úton - térítésmentesen - rendelkezésére bocsátja. Az erre irányuló fogyasztói igénybejelentést a fent feltüntetett központi elérhetőségeink bármelyikén fogadjuk.
Az igények bejelentésénél és a fogyasztóvédelmi eljárásunknál fogyasztónak az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt tekintjük.

Jogorvoslati lehetőségek

A Van Megoldás csapata törekszik fogyasztóbarát módon mérlegelni a beérkező kéréseket/igényeket, valamint teljes körűen megválaszolni a feltett kérdéseket, továbbá a felmerülő problémák megoldásában lehetőségeinkhez mérten közreműködni.

Amennyiben a fenti elérhetőségeken eljuttatott észrevételével kapcsolatban még sem tudtunk megnyugtató válasszal szolgálni, illetve úgy látod, hogy azt nem megfelelően kezeltük, lehetőséged van illetékesség szerint a következő Szervezetek segítségét kérni.

A Fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén:
Magyar Nemzeti Bank
Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Központi levélcím: H-1534 Budapest, BKKP, Postafiók: 777.
Központi telefon: (36-1) 4899-100
Ügyfélszolgálat telefonszáma: (36-40) 203-776
Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Központi telefax: (36-1) 4899-102

Szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén:

Pénzügyi Békéltető Testület:
Levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP, Postafiók 172.
E-mail cím: pbt@mnb.hu
Telefon: (06-1) 4899-700

és/vagy a polgári perrendtartás szabályai szerint:

Bíróság levelezési címe: illetékesség szerint

A Van Megoldás csapatához benyújtott panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz fordulhat.