Panaszkezelés
Tisztelt Ügyfelünk!
Mivel a Van Megoldás csapata kiemelt figyelmet fordít Ügyfelei hosszú távú, magas színvonalú kiszolgálására, szeretnénk megerősíteni, hogy a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében érvényes szerződésekkel kapcsolatban, a Van Megoldás munkatársai szívesen állnak rendelkezésére telefonon, írásban és személyesen egyaránt.
Elérhetőségeink:
Postacím: 7623 Pécs, Madách Imre utca 9/A 1/6
Telefonszám: +36 30 605 5067
Email cím: info@van-megoldas.hu
Weboldal: www.van-megoldas.hu
Dokumentumok:
A Magyar Nemzeti Bank (korábban: Pénzügyi
Szervezetek Állami Felügyelete) weboldalán megtalálható panaszokra,
beadványokra vonatkozó hasznos információkat itt találsz:
www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz#mit-tegyunk-ha-penzugyi-panaszunk-van
Lehetőséget biztosítunk arra, hogy írásbeli panaszodhoz a Magyar Nemzeti Bank (korábban: Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) formanyomtatványát használd, melyet itt érhetsz el:
www.mnb.hu/letoltes/fogyasztoi-panasz-szolgaltatonak-3
A Van Megoldás csapata - a Magyar Nemzeti Bank fogyasztói panaszkezelésről szóló rendeletének 2014. augusztus 1-jétől hatályos módosításának megfelelően - közzéteszi az elutasított panasszal kapcsolatos további fogyasztói kérelmek benyújtásához szükséges formanyomtatványokat, melyek a következők:
-
Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez
-
Fogyasztói kérelem a Magyar Nemzeti Bankhoz
A szóban forgó dokumentumokat a Van Megoldás csapata a fogyasztó kérésére és
igénye szerint elektronikusan vagy postai úton - térítésmentesen -
rendelkezésére bocsátja. Az erre irányuló fogyasztói igénybejelentést a
fent feltüntetett központi elérhetőségeink bármelyikén fogadjuk.
Az igények bejelentésénél és a fogyasztóvédelmi eljárásunknál
fogyasztónak az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül
eső célok érdekében eljáró természetes személyt tekintjük.
Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben a fenti elérhetőségeken eljuttatott észrevételével kapcsolatban még sem tudtunk megnyugtató válasszal szolgálni, illetve úgy látod, hogy azt nem megfelelően kezeltük, lehetőséged van illetékesség szerint a következő Szervezetek segítségét kérni.
A Fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén:
Magyar Nemzeti Bank
Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Központi levélcím: H-1534 Budapest, BKKP, Postafiók: 777.
Központi telefon: (36-1) 4899-100
Ügyfélszolgálat telefonszáma: (36-40) 203-776
Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Központi telefax: (36-1) 4899-102
Szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén:
Pénzügyi Békéltető Testület:
Levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP, Postafiók 172.
E-mail cím: pbt@mnb.hu
Telefon: (06-1) 4899-700
és/vagy a polgári perrendtartás szabályai szerint:
Bíróság levelezési címe: illetékesség szerint
A Van Megoldás csapatához benyújtott panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz fordulhat.